Kedai Makan Sedap Di Melaka Raya

Tempat duduk di Warung Hajjah Robiah juga banyak dan bersih. Pelbagai pilihan makanan Arab dan juga western disediakan disini.


51 Tempat Makan Menarik Di Melaka 2021 Restoran Sedap Best

Lokasi roti canai limbongan berada di medan selera limbongan.

Kedai makan sedap di melaka raya. Roti Canai Kayu Arang. Di bawah ini Ibu senaraikan tempat makan malam terbaik di Melaka untuk pilihan anda. 4143 Jalan Melaka Raya 8 Taman Melaka Raya 75000 Melaka.

Singgah lah port makan best ni. Dibuka setiap Jumaat hingga Rabu. Siapa tak kenal dengan Melaka negeri bersejarah dan pelbagai daya tarikan.

Roti Canai Kambing Limbongan. Barakah Corner makin terkenal sejak signature dish mereka iaitu Roti Canai Merecik Special Cheese menjadi viral. Kedai kek yang beroperasi sejak tahun 1986 ini kekal berdiri megah sebagai antara kedai kek yang terkenal di Melaka.

3 Lokasi Makan Malam Best di Jasin. Setiap hari 9 am 10 pm. Antara Tempat Makan Menarik Di Melaka.

Asam Pedas Pak Man Memang The Best In Town sesuai dengan slogan yang mereka gunakan. Lepas penat jalan jalan di pantai taman tema air terjun. Pencari Makan ingin kongsikan 11 kedai makan yang korang mesti cuba ketika bercuti di Melaka.

10 Kedai Sarapan pagi sedap di. 12 Italy Bakery Melaka Raya. 7 Asam Pedas Claypot.

1 Asam Pedas Selera Kampung. Mula-mula ingat nak terus je makan malam tapi tengok baru pukul 530pm macam tuh kitorang decide nak pegi minum petang so misi kami nak try makanan yang sedap-sedap bermula semula. Banyak makanan ada di sini.

Kebanyakan kedai makanan best melaka yang disenaraikan adalah tempat kegemaran kami sendiri. Di sini disenaraikan 50 tempat makan menarik di Melaka tanpa mengikut ranking dan populariti. 3 Cendol Jam Besar.

Pasti ramai yang bercuti ke Melaka tidak pasti lokasi makan yang sedap dan patut dicuba. Jalan Padang Temu 75050 Melaka. Di samping itu harga makanannya sangat berpatutan dan dikatakan juga tempat makan di sini lebih selesa dan bersih.

Nah kalau anda nak menikmati makan tengah hari sedap di Melaka pastikan anda singgah ke salah satu restoran yang kami sebutkan di atas. Cuma ianya digulung macam burrito. 10 Tempat Makan Sarapan Paling Famous Di Melaka.

Kat melaka ni mmg susah nak makan laksa dengan otak udang tu jadi nilah tempat yang aku suka kalau nak mkn laksa. Dah la tak makan lunch. Ada char kueh nasi lemak rendang mi goreng dan banyak lagi lah.

500 PM - 1100 PM. Nasi Lemak Tokong Warisan Bachang 409 Jalan Kenanga 321 Taman Kenanga Mewah 75200 Melaka. Walaupun kedai makan sedap ini ramai orang namun makanan mereka siap dengan cepat.

Asam pedas dia memang padu dan makanan dia memang sedap. Molten Chocolate Cafe Dataran Pahlawan. Makanan juga enak enak.

Harganya yang berpatutan dengan rasanya yang sedap memang dapat memenangi hati anda yang ke sini. Melaka memang famous dengan Asam Pedas bagi. Mari kita tinjau kedai ini.

Coconut Shake Klebang Batu Berendam. Kami list 20 makanan so confirm cukup untuk masuk bucket list korang sepanjang percutian ke Melaka. Hingga makanan tradisi pedas menyengat semua kita boleh nikmati di Melaka.

Bagi yang belum tahu roti canai ni ada inti di dalamnya lebih kurang macam murtabaklah. 6 Roti Canai Kayu Arang. Kalau anda suka makan sayur anda boleh datang ke sini.

Food truck semakin diterima di Malaysia. Kalau datang kedai ni memang tak ada menu lain yang korang kena amik. Makanan tersohor di Melaka memang tak sah kalau tak ada asam pedas.

Diharapkan artikel tempat makan menarik di melaka ini dapat memudahkan anda yang merancang untuk bercuti ke Melaka tak lama lagi dalam membuat pilihan kedai makan. Atau anda ada cadangan tempat makan lain yang kami tidak tahu. 2 Coconut Shake Alai.

5 Cucur Udang Alor Gajah. Kami pilih satu tempat ni. Begitu juga kalau nak cari kedai-kedai makan yang sedap.

Berbanding di kawasan Melaka Tengah Jasin agak terkebelakang dari segi pembangunan. Selain laksa ada jugak bakso pun sedap jugak dan kedai nie mmg antara kedai kuih keria yang paling lama kat sini. Banyak Lagi Tempat Makan Di Melaka Yang Special.

Salah satu tempat makan menarik di Melaka ialah di Restoran Rashid Corner. Kalau tak cuba terasa rugi apabila pulang kelak ke kampung halaman. Baca juga tentang 31 kedai makan sedap di Melaka untuk sarapan dan makan tengahari 1.

513 Jalan Melaka Raya 12 Taman Melaka Raya 75000 Melaka Google Maps Location Tempat makan menarik di Ayer Keroh. Ada jugak menu lain dia macam nasi ayam. 20 Makanan Viral Melaka 2019.

Makan di tepi Sungai Melaka di The Street Kitchen. Nak carinya mungkin agak susah sebab pintu depannya menghadap Sungai Melaka bukan jalan raya. Berdasarkan kajian yang telah dilakukan oleh pihak Mymelaka sendiri di bawah ini kami senarai kedai makan yang boleh anda cuba sendiri dan rasainya kesedapan walaubagaimanapun masakan kampung melaka tetap yang terbaik.

65 Tempat Menarik Di Melaka Panduan Melawat Negeri Bersejarah. Tapi dekat sinilah korang boleh dapatkan pengalaman kulinari yang berbeza dan menarik. Restoran ini menyajikan pelbagai menu seafood seperti ikan siakap ikan jenahak kupang sotong kepah dan sebagainya.

275 Jalan Melaka Raya 3 Taman Melaka Raya 75000 Melaka. Sekalipun makanan di sini untuk vagetarian tapi sedap tau. Cantik berkualiti tinggi dan semestinya sedap.

Kongsikan di ruangan komen di bawah. TWS - Melaka Raya The Windmill Station. The Old Kitchen Batu Berendam.

590 Jln Merdeka Taman Melaka Raya 75000 Melaka. Kalau korang ke Melaka ada satu lokasi makan yang letaknya betul-betul di tengah bandar. Cawangan Restoran Dima di MITC ini terletak di tingkat bawah Melaka International Bowling Centre.

Melaka Food Truck Park. Kami juga ingin selitkan tempat makan best di Ayer Keroh manalah tahu jika anda berpeluang untuk meneruskan pemanduan ke sana. Restoran yang dibuka seawal 11 pagi ini menyediakan makanan tengahari seperti Mandi Chicken dan Lamb Madghot Lamb Kabsa Lamb serta pelbagai makanan Arab yang lain.

31 Tempat makan best di Melaka buat perut lapar. Banyak dari kedai ini tempat makan kegemaran Ibu sendiri. Selain tempat-tempat di atas tentulah ada banyak lagi tempat makan di Melaka yang tak muat untuk kami ulaskan di sini.

Asam Pedas Claypot ini salah satu asam pedas yang paling sedap di Melaka. Tapi bagi aku kalau korang da datang kedai. Dari kedai makanan laut segar kepada minuman sejuk yang lemak manis.

Sementara nak tunggu traffic light hijau tu apa kata korang baca dulu tempat best untuk makan and confirm korang puas hati. Jalan Padang Temu 75050 Melaka Google Maps Waktu Operasi. 4 Perhentian Kuih Kampung.

Walaupun nama sebenarnya Nasi Lemak Warisan kedai makan ini mendapat nama glemer Nasi Lemak Tokong kerana lokasi kedainya yang terletak di hadapan sebuah tokong. 8 Melantak Steak Hub Melaka. Kafe ini berkonsepkan sehijau warna daun dan juadah makanan yang disediakan di sini adalah istimewa untuk anda yang hanya makan sayur-sayuran atau vagetarian.

Perut masing2 mintak diisi. Memang biasa la kalau ramai orang tu. Memang sedap makanan dia.


50 Tempat Makan Menarik Di Melaka 2021 Best Sedap Update


LihatTutupKomentar