Menu-menu Untuk Jamuan Raya Jabatan

Tak kira negeri mana pasti menu2x tertentu ini akan menjadi juadah utama utk hidangan utk hari raya masing-masing. Sekiranya anda bercadang untuk membuat open house tak perlu susah-susah hanya call Mama Family dan kami akan uruskan segalanya.


10 Idea Hidangan Popular Untuk Open House Raya Confirm Tetamu Puji Melambung

Jamuan Hari Raya Opis 2011 The Menu As Salam Walaupun Syawal dah abis citer pasal raya x abis lagi bknnye ape story ni dh lama kat dlm draf x sempat nak update n publish disebabkan bz ngan keje jdnya ari ni dh 4 zulkaedah pun sweetmama.

Menu-menu untuk jamuan raya jabatan. Hiasan rumah yang murah untuk hari raya sekarang ni kalau dok cerita pasal buat persiapan awal untuk hari raya dah bukan satu benda yang pelik. Menu simple kami. Konsep jamuan hari raya tahun ni sama seperti tahun2 lepas.

A blog about personal life experiences sharing story travel food recepies and hobby. Jamuan SPM 1986 Kelas 5 E Elite TUNTUTAN AMBIGA Pengerusi Bersih 20 MELALUI IFC. Bila tibanya penghujung persekolahan maka pastinya disambut dengan jamuan akhir tahun.

Staf Jabatan yang bertuah dipilih sebagai petugas gerai. Kek Batik Puding Jagung Ais Krim Buah. Norway Negara Paling Selamat.

Download Teks Khutbah Hari Raya AidilAdha 2021 Di Rumah 1442H. Jamuan Raya Jabatan. Antara PAKEJ KATERING RUMAH TERBUKA HARI RAYA yang kami tawarkan adalah seperti berikut.

Kami menjual secara pakej untuk memudahkan tuan rumah membuat persediaan. 26 Menu Hari Raya Paling Popular di Malaysia. Saban tahun umat Islam akan meraikan dua perayaan utama iaitu Hari Raya Aidilfitri dan juga Hari Raya Aidiladha.

125gm tepung tinggi protein ½ sudu. Antara menu yg dihidangkan buat tetamu. Pagi ni aku curi2 masa sikit untuk update entry pasal Jamuan Raya Jabatan aku aritu.

Grace Sheela Ap Mogan. Untuk itu berikut kami senaraikan 10 menu ringkas untuk jamuan yang sedap-sedap dan boleh anda cuba dan sajikan. Salute habis la kat u ols.

Mama Family menyediakan perkhidmatan Katering untuk Jamuan Hari Raya. Contoh surat jemputan hari raya kepada tuan puan jemputan majlis jamuan hari raya sk. Selain dari katering untuk majlis perkahwinan dan korporat pihak Kami ISDA Catering turut menyediakan PAKEJ KATERING RUMAH TERBUKA AIDILFITRI.

Jamuan Raya Jabatan 2009. So sorang bawa satu atau 2 menu saja. Daging rendang hitam 5.

1Set Nasi Hadramaut Ayam- ditempah Yang dimasak. Keseronokan hari raya disambut dengan pertandingan yang dijalankan oleh jabatan kami. Rojak Pecal DesertKuih 1.

2 Kek Cawan Coklat Lembap. MENGAPA MALAYSIA PILIH KERETA KEBAL PT91Blog strat. Hantar surat borang dan dapatkan pengesahan tempahan tempat jamuan Lantik katerer yang bersesuaian Tetapkan menu Lantikan.

Menu bergantung kepada pilihan anda. Setiap sektor perlu sediakan menu yang telah ditetapkan dan macam biasa setiap tahun menu sektor aku ialah bubur chacha dan juga soto. Staf jabatan kami tak sampai sepuluh org pun.

Seperti kebiasaannya setiap unitbahagian dan jabatan diminta membuka gerai-gerai juadah dan dibahagikan mengikut menu hidangan yang ditetapkan. Tahun ni Jabatan aku menyediakan gerai Nasi Beriyani yang rasanya aku tak tahu sebab aku tak makan pun hehehe. Siti nurfatimah binti hussen setiausaha program berambeh bersama pelajar uum jabatan.

Bila tiba hari raya ada beberapa menu makanan yg pastinya pilihan majoriti penduduk di Malaysia. Bubur kacang hijau pulut hitamjagung 2. PUFF BEBOLA AYAM BAHAN-BAHAN.

Pakej Rumah Terbuka Open House Jamuan Aidilfitri Aidiladha Jamuan Raya Untuk Jabatan Kerajaan Swasta. Mereka berdua telah berjaya menjalani Latihan Industri di JTM mulai 05hb. Tak sempat menyempat nak update cerita.

Ayam bakar madu blackpepper 6. Antara menu hidangan yang terdapat pada jamuan hari raya pada tahun ini adalah Bubur CPFACPKK CPHI Air Minuman buah-buahan JPU Nasi Empit JTRM Mee Sup Pentadbiran Cendol JKTEE. Aku sebenarnye nak cerita pasal Jamuan Raya yang jabatan aku buat malam Sabtu yang lepasmacam biasa setiap tahun akan diadakan di tempat yang sama di Bahagian Teknologi Pendidikan Negeri Melaka Bukit Katil.

July 22 2015 at 1146 am. Sunquick Blackcurrant Teh tarik 12. Menu istimewa untuk Hari Raya.

Untuk jamuan semestinya kita perlu menyediakan menu yang ringkas namun masih sedap. Ayam Masak MerahMasak BrianiMasak Kurma. 40 biji bebola ayam 20 batang lidi pencucuk BAHAN UNTUK PUFF PASTRI.

Menu Jamuan Menu Utama. Setiap jabatanagensi dikehendaki menyediakan 1 menu di setiap gerai masing2. Bagi anda yang belum ada idea nak masak apa untuk jamuan ni berikut adalah idea yang boleh anda pertimbangkan.

Menu Jamuan Raya 4 Zul Adlee said. Pada masa sama takbir raya di masjid dan surau dibenarkan namun takbir dari rumah ke rumah adalah. Ini adalah entry terpendam sejak minggu lepas.

Jamuan Anugerah Pengetua 2011Bersih 30 semu. Set Nasi Tomato Ayam Masak Merah Laksa Nasi Impit Kuah Kacang Roti Arab Kuah Sardin Pencuci Mulut. Bagi anda yang bakal buat potluck raya atau jamuan raya di pejabat menu-menu mi dibawah ini sesuai anda sediakan.

Kenalpasti pembaca doadan pengacara majlis - Pembaca doa Sedia surat lantikan - Pengacara Majlis Edar surat lantikan - Penyambut tetamu Membuat pengesahan - Pegawai pengiring Libatkan semasa raptai - Pengurus acara. Majlis Keselamatan Negara MKN menetapkan solat sunat Aidiladha dan ibadah korban adalah dibenarkan sempena Hari Raya Aidiladha kali ini bagi negeri-negeri di Fasa 1 dan Fasa 2. Tengok gambar ajelah ye malas nak cerita-cerita.

Mee bandung Nasi impit kuah kacang Kuah Lodeh Daging masak hitam Ayam masak merah Nasi putih. Sukacita saya bagi pihak jawatankuasa program sekolah berbesar hati menjemput tuan puan untuk sama sama hadir ke majlis yang akan diadakan mengikut ketetapan berikut. Tembikai Susu Tembikai Merah Minuman.

Nak tahu apa menu makanan. ANGGARAN PERBELANJAAN Jamuan Hari Raya RM3 X 300 RM 90000 Ais RM 1000 Gula RM 2000 Sudugarfu RM 1000 Pinggancawan polisterin RM 5000 Cordial RM 1000 Menu a Lemang b Rendang c Nasi Impit d Kuah Kacang e Mihun goreng f Kuih muih raya dibawa oleh guru dan murid g Buah-buahan sumbangan Jumlah RM 100000 Cadangan. Memandangkan sambutan yang menggalakan dari pelangan kami kami amat berharap.

Bagi memeriahkan suasana hari raya ini pelbagai juadah disediakan buat. Nasi Minyak hujan panas 3. 15102017 Bilik Seminar Aras 3 PSZ UTMJB900 AM Alhamdulillah selesai majlis bacaan yassin tahlil doa selamatKKSPUTM mengucapkan terima kasih pada yang hadir.

August 3 2016 at 548 pm. Rasa Mewah Catering membuka tempahan katering Majlis Rumah Terbuka Aidil Fitri atau Jamuan Hari Raya untuk orang perseorangan Jabatan Kerajaan dan juga Syarikat Swasta. Susunan gambar adalah tidak mengikut kronologi majlis belasah je.

Beliau adalah salah seorang penuntut Politeknik Sultan Idris Shah yang mengambil Jurusan Diploma Teknologi Maklumat. 3 Kuih Seri Muka. Jadi walaupun co dh anjurkan jamuan raya untuk komuniti kecil kamikami tetap buat sikit.

Beliau telah berjaya menjalani Latihan Industri di JTM mulai 21hb. JAMUAN RAYA BK 2015 11 Lampiran C. Sup tulang bihun sup 7.

Tata Nano Bakal Memasuki Pasaran Malaysia. Hari Raya kian menjelang tiba.


13 Idea Makanan Yang Boleh Buat Untuk Jamuan Akhir Tahun Sekolah Anak Anak


LihatTutupKomentar